Miért van szükségem ügyfeleket generáló online marketingesre?
A marketingszakemberek több mint 60%-a állítja, hogy a potenciális ügyfelek generálása a legnehezebb része munkája során. Ha valaha is végzett lead generálást, akkor tudja, hogy ez mennyire igaz.
Persze számos módszer létezik a leadek online generálására.
Milyen taktikát kell alkalmazni, és helyesen alkalmazom nekem, mint pályázatírónak?
Hogyan szerezzek több minőségi leadet, és hogyan emeljem ki a legjobbakat a többi közül?
Az érdeklődők generálása prioritást élvez nekem, ezért fontolóra kellett vennem Bakó Krisztián online marketing specialista felvételét.
Tudtam, hogy egy megbízható marketing szakemberhez kell fordulnom!
Sok cégtulajdonos elköveti azt a hibát, hogy azt gondolja, hogy a lead generálása egyszerű.
Tudtam, hogy megbízhatok egy belépő szintű vagy gyakornok marketingszakértőt, és megbízhatom őt a potenciális ügyfelek online generálásával.
A marketingesek több mint fele azt mondja, hogy ez a munkája legnehezebb része.
Ugyanez a kérdés merült fel bennem, ha a potenciális ügyfelek generálását kiszervezem másoknak az üzletben.
Tisztában voltam vele, hogy nem fogom jól kezelni a potenciális ügyfelek generálását, bármennyire is nagyszerű a gondolkodás módom.
Mint tapasztalt mezőgazdasági pályázatíró hiszek magamban és a munkámban, de a marketingszöveg írása nem az erősségem sajnos.
Bakó Krisztián kiválóan használja a megfelelő technológiákat
A technológiai megoldások drágák, és előfordulhat, hogy nem biztosítják a kívánt értéket. Ez különösen igaz, ha egy marketinges nem ismeri az alkalmazást.
Egy marketingessel együttműködve hozzáférhetek a megfelelő technológiához én is.
Az online marketingesem legyen naprakész a digitális marketing technológiákkal
Tudtam, hogy az online marketing stratégiáknak sok része van.
A tartalommarketing és a PPC hirdetési stratégiája javításához folyamatosan figyelemmel kell kísérni a SEO-t.
Létezik közösségi média marketing, influencer marketing és videómarketing is. Szinte mindig vannak új funkciók, mint például az automatizált hirdetés és egyebek.
Sok kampány kezelése és erőfeszítéseinek összehangolása sok időt és szakértelmet igényel és tudtam, ezzel szakembert kell megbíznom, hiszen a pályázatok és hitelkérelmek írása mellett erre nem lenne időm.
Ráadásul ez a digitális környezet folyamatosan fejlődik és nem biztos, hogy tudnám naprakészen követni ezeket.
A SEO talán a legjobb példa erre. A keresőmotorok megváltoztatják algoritmusaikat, hogy jobban tükrözzék az emberek keresését.
Viszont a ma használt SEO-taktika holnap nem biztos, hogy működik.
A közösségi hálózatok ugyanúgy működnek.
A Facebook módosítja az algoritmusát, hogy többet mutasson meg az embereknek abból, amit látni szeretnének.
Az organikus bejegyzéseim még a legelkötelezettebb rajongóim számára is láthatatlanok lehetnek.
Még az ajánlattételi stratégiákat is meg kell változtatni. Ahogy a hirdetési területekért folyó verseny felforrósodik, néhány változtatást kell végrehajtani a siker érdekében.
Bakó Krisztián online marketing specialista tudja, hiszen ez a szakmája. Miért is vesződnék ezzel?
Krisztián jobban megérti, mi történik a digitális környezetben. Követi a piacot az új fejlesztésekért.
Szakértői tanács, amikor szüksége van rá
Egy másik ok, amiért van marketingszakértőm, hogy akkor kapom meg a szükséges tanácsokat, amikor szükségem van rá.
A marketingesem rendelkezik az adatokkal, és tud segíteni a számok feldolgozásában.
Betekintést nyújt abba, hogy hová összpontosítsam erőfeszítéseimet, vagy hogyan változtasson stratégiáján.
Költséghatékony megoldás vállalkozásom számára
Miért? Egyszerűen fogalmazva, a marketingesem eredményeket fog hozni.
Azt is a leghatékonyabb módon fogja megtenni.
Mit jelent ez számomra?
Ez azt jelenti, hogy valószínűleg kevesebbet fogok fizetni, mintha egy teljes marketing csapatot bíznék meg a feladataim elvégzéséhez.
A tapasztalt marketingszakember általában kevesebb pénzért tudja elvégezni a munkát.
A költségvetés jobb kezelése
A tapasztalat a jobb költségvetés-kezelés révén költséghatékonyabbá teheti számomra a marketing költséget.
Segíthet a kampánybeállítások beállításában az ajánlatok növelése érdekében. Cserébe jobb hirdetéselhelyezést kapok.
Segíthet a megfelelő potenciális ügyfelek kiválasztásában.
Az online potenciális ügyfelek generálásával kapcsolatos egyik probléma, hogy könnyű sok érdeklődőt generálni.
Egy bizonyos taktika sok leadet generál, ami első pillantásra jó ötletnek tűnhet.
A taktika ismerete a kulcsa a megfelelő potenciális ügyfelek megszerzésének vállalkozásom számára.
Az erőforrások másik jó felhasználása a minősített potenciális ügyfelekbe való befektetés.
Végül, a tapasztalt marketingszakember gyakran jól ismeri azt, hogy mely potenciális ügyfelek konvertálnak, és melyek nem.
Bizonyított eredmények biztosítása
Több célja is van marketing tevékenységgel kapcsolatban. Érdemes nagyobb forgalmat irányítani webhelyemre, növelni a márka ismertségét.
A legtöbb marketing erőfeszítés a leadek generálására, majd a fizető ügyfelek konverziójára összpontosul.
Ha ezeket a célokat szeretném elérni, tudtam, hogy érdemes egy tapasztalt marketingessel együttműködni.
Perspektivikus stratégia
Végül Bakó Krisztiánnal való együttműködés segít a legjobb stratégia kidolgozásában.
Professzionális marketingszakember dolgozik helyettem, hogy felülvizsgálja jelenlegi stratégiámat. Új stratégia elkészítésében is segíthet.
Kulcsfontosságú lehet a jövőbeli trendekre vonatkozó betekintése, hol tart a digitális táj, és hová tart.
A holnap kihívásainak megfelelő stratégiát kidolgozni könnyebb, ha megfelelő megértéssel rendelkezik.